top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . Last day in桂林市 . 貳拾肆]

上回就講到我地晚上有幾chill啦!果晚d確我好早十一點前太眼訓訓左,


目的就係想早上睇日出

而我就當然醒到啦,0515彈左起身,行出露台睇日出啦!

我發覺原來身邊格離住戶都起左身睇日出!點知天公不造美,太多雲見唔到舊鹹蛋黃升起。所以就決定汁行李同早d落去食早餐啦!


酒店很好食既早餐 - 桂林米粉

食過一碗好好味既桂林米粉後,搞埋check out手續我地就同一組外國情侶既住客一齊落山搭車出番市區啦!因為我地前一晚同前台book好左車,0900要落到停車場入口離開龍勝番桂林市區啦!

個對外國既情侶就因為要趕1300左右既飛機,所以司機就車佢地去機場先,而下一站先係市區放底我地。由於行到半路又要等多一位朋友上車又咁岩遇上整路,等左好耐我地架車先可以順利飛出市區!出到去都己經差唔多12點鐘左右啦!

我地就決定去超級市場掃手信同食中午飯,再係市區周圍行下,4點半鐘左右就搭的士去番桂林北站搭高鐵離開番香港啦!



45 次查看0 則留言

Comments


bottom of page