top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 細遊平安莊寨 . 貳拾貳]

上回我就講到終於到達我地間令令酒店-壟上,咁我check in完後地䣃下行裝休息左一陣之後,距離晚餐時間仲有少少時間,所以我地決定係城塞周圍行下啦!



首先就搵間餐廳買下小食醫下肚先,坐係餐廳出面望住d梯田景相真係無得輸!


好chill...

食飽飽後我地就出發周圍影相啦!其實平安莊寨有二個靚點可以欣賞梯田既,第一個我地一到步已姐影左既九龍五虎,而第二個就你七星伴月啦,姐係數數埋埋有咁多個小山岳既梯田啦!之後影飽後我地就決定


由城寨頂行番城寨入口停車場,由入口再行番上酒店。

依個活動雖然咁講好似好無聊,但我細心發現到依到好似與世隔絕,但五臟俱全,酒吧,cafe,士多,明信片店,手信店,中餐西餐廳樣樣齊!你再見唔到所有大牌子野,全部都係當地自已開既小店,仲有我仲發現我去既時候好多既屋都裝修緊,雖然我去既時候並非旺季,遊客唔算多,而且仲要以外國人為居多!所以你唔難發現一間又一間酒店,客棧林立,而且英文都可以對答如流tim...

當地人仲有一個最好既朋友,就係驢仔!因為要搬貨物上山既話,我都見到佢地會搵驢仔幫手,左右綁住一箱又一箱既貨品行上行落山,見到佢地我都覺得好辛苦,真係辛苦哂佢地啦!


話咁快我地咁樣行來行落就準備天黑啦,而我地就係酒店訂左晚餐,我地就決定早點番酒店開飯啦!

44 次查看0 則留言

Comments


bottom of page