top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . So chill的晚上 . 貳拾叄]

上回就講到我地細遊平安山寨,行左無耐地六點鐘左右打道回府啦!



因為我地同前台約好左2030食飯開飯,所以我地就番酒店沖個靚涼,休息一下就先落去食晚飯啦!雖然城寨出面都有好多餐廳,但始終山區地方外面無街燈,加上夜晚晚路比較難行,所以唔打算搵好野食,直接係酒店食啦!

而前台姐姐同我地介紹都話佢地既食材都係自己種同養既,所以食落去比較鮮甜!但佢又真係講得無錯,唔知係未辛苦左成日行左咁多山路,定係本身佢地煮得好食,我覺得餸菜既味道真係一流,比陽朔食既更好味,而且多左一份住家風味!所以果晚添左好多次飯來,仲全部餸菜食哂,用行動來話比廚師知:

好!好!味!呀!

食過晚飯後,我就決定番上房欣賞夜境之餘,仲選擇左一套電影來睇,拎左壺好好飲既羅漢果茶上房,一路嘆茶一路睇戲來咁來為我桂林之旅既最後一晚畫上完美既句號。

 

利申:其實平安城寨夜晚有咩做? 其實除左搵餐廳食飯飲酒之外,佢地有d舞廳既地方來比大家玩既!

我上一篇有打過我地仲有三位澳門既朋友同我地一齊check-in既!其實我偷聽到佢地晚上就去左舞廳睇人地跳民族舞啦,所以佢地晚飯時間比我地早,而好唔好睇?我無睇過就唔知啦!


但好似價錢都唔平架而且放心應該唔會有色情成份既!


有睇過既朋友可以留言話番比我知呀

24 次查看0 則留言

Comments


bottom of page