top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 我今晚住的地方叫仙境 . 貳拾壹]

上回我就講到見到梯田美景直頭靚到連粗口都講埋出來,之後個司機有話我地知我地間酒店係邊個位置同埋如果行過格離寨點行。


佢話去格離城寨行得快大約45分鐘左右到,但當然貪心既我當然想行埋過去睇下,但天開始想落雨同埋擔心回程時太黑唔安全,所以我就打消左依個念頭。決定行去平安城寨酒店check-in先,去邊之後再算啦!

其實我既路程係一路向下行,因為司機車左我地去最高點睇九龍五虎先,只要我地向下行就會可以去番平安莊寨既市中心點!簡單來說姐係我地由山頂端位置行落山既中間平地位啦。

經過20分鐘路程後,我地終於到達今晚住既酒店


壟上

咁岩我地仲同一行三個澳門人一齊前後腳到達!所以個酒店姐姐好好人,一見我地到門口就叫我地入去坐底先,整壺令茶比我地飲下休息下先,再慢慢做check in手續。



 

利申:環境服務十分好既客棧! 今次住既酒店我會比相當高既評價!100滿分我會比90.2587。

因為姐姐好服務好親民,房間相當大之餘仲有個令景望住d梯田,而且感覺相當舒服同乾淨!

唯一失分之處係唔包早餐要我地另外自費。最後個前台姐姐提醒我地入夜後會好涼同埋供電會不足,有可能會跳電!叫我地不要驚訝!


幸好!當晚我地無發生過跳電事件 。

51 次查看0 則留言

Yorumlar


bottom of page