top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . OMG!!!係梯田呀!貳拾]

上回就講到大巴司機係平安寨口既山腳下放低我地,而我地咁岩就遇到一個姐姐既順風車,咁我地就可以搭佢架車上平安寨口啦。

沿途中我地有傾有講,原來姐姐係大理人,佢男朋友係湖南人,係深圳讀書認識!可能親住51勞動節小長假期來桂林依到玩!

而個伯伯傾傾下計先知原來唔洗當地人,係旅客一名!而且仲去左好多中國地方旅遊既達人,而個司機先係當地人,所以一路聽佢地講自己人生經驗,好快我地就到我地要去既第一個景點

九龍五虎

我一落車,一望到個景色!嘩!屌!好撚靚呀!真係直頭靚到無語倫比!雖然梯田未完全灌埋水,但一層又一層既田地既莊觀程度,係我人生自出世開始暫時排第二既美景!

(第一位我遲下有機會分享)!



之後當然不停私影同相機食先啦!影完先發覺自己急尿同肚餓!原來望一望電話已經接近三點鐘,最後我地同個對小情侶合照一張,同埋交換埋微信之後!我地就分道揚鑣啦!因為果對小情侶好free,離開前仲諗緊好唔好係山上stay一晚。

 

利申:四季都不同景象的梯田 其實一年四季梯田影出來既景象都好大不同。

就好似我咁四月為例,去到當地岩岩原居民開始灌水入梯田種野,所以影出來既景象就好似反光既天空之鏡咁!當然我去早左少少,未完全灌哂水入田。

夏天去既時候就可以見到原居民開始做野同秧苗開始身長,影到佢地既日常生活同一層層既綠田,而秋天去就稻榖熟左,就會影到一層層既金黃田。

所以想影靚相就要把握好時候去啦!

34 次查看0 則留言

Comments


bottom of page