top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 伏味勁濃之古寨 . 拾肆]


上回就講到我到左中國國家3A級既景點聚龍潭到睇鐘乳石,之後我就繼續講解如下既灕江一日遊旅程啦。

接下來遊完聚龍潭後,個團就帶我地去左一間餐廳食午餐,團唔係包埋既,所以入到去我地要自費啦。入面每碟餸份量都多,但價錢對比出面餐廳係貴既而且味道一般般,舉個例一碟例牌既白切雞市區要20蚊人仔,但依間餐廳就收我58蚊人仔,係未相差好遠呢?

所以我地叫左二個餸一個竹筒飯加支大可樂,相都無影拿拿聲食完就上車啦。


之後我地就去XX古寨行啦!點解我一直都打XX? 唔係我廢時開名唱衰佢地,而係我事後去完打遊記既事候真係唔記得左叫咩名,睇番相完全都搵唔到個名,上網亦都搵唔到有關佢地既資料。

所以對我來講依到只係一個購物站,一入門口就覺得成個村落新落成咁,仲有好多設施都起緊,雖然係令但聞到伏味就慢慢滲出來,而城寨既導遊話自己係原居民,世世代代都住係到,同我地講係當地佢地條村係得到政府支持重建,所以就變成依家咁樣,近年桂林高鐵通車後,多左旅客來桂林玩,所以佢地條村都會揀d模範村民來招呼旅客同介紹一下佢地村既歷史!

佢講係咁講姐,但自問我真係唔多相信啦!

之後呀模範村民就帶我地去佢屋企參觀,話就話參觀屋企,其實就係到sell你買銀器,同不停講銀器有幾好有幾好!雖然過程中講解相當有趣,但可惜小弟一直都無心動想買既感覺,講解完後就帶我地直接去店到選購!當然我就拿拿聲扮睇左一陣就出去拍照私影啦!之後留左太約個半鐘時間我地就上車去今次行程既重頭戲啦!


 

利申:桂林其實有好多城寨同古鎮行架! 遊古城寨都係好多旅客到桂林必去既行程之一,而比較多人會去龍潭城寨同侗猴城寨,因為依二個地方仲保留住古式舊城寨既風味,包你影相都可以影足成日!而唔會好似我咁,不知不覺入左個城寨包裝既銀器店!完全浪費哂d時間...

24 次查看0 則留言

Comments


bottom of page