top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 向龍勝梯田出發!拾捌]

上回就講到我夜遊陽朔西街啦!之後第二日我地就一早出發上龍勝啦!

我地其實約左個司機1015係酒店附近接我地,之後司機車我地去客運站後,再轉乘大架旅遊巴,就開始我地長途既車程啦!經過3個半鐘頭後既車程!醒下訓下咁!不知不覺間我地就入到龍勝景點區既入口啦!


之後有位姐姐就走上架車同我地講要買票先可以入去龍勝啦!而票價分好多種既!香港人就80蚊人仔!同埋順便係咁E介紹下其實龍勝區主要有四個莊寨,分別係龍脊古莊寨梯田,平安莊寨梯田,金坑紅瑤梯田,小寨紅瑤梯田,而入每一個寨遊客都要出示張門票,如果無既話就要重新買過啦!

而我地當時車上有二位姐姐係帶左一人一個喼來既!佢都有提示埋喼就最好唔好帶上山啦!因為山路多而且都崎嶇,拎住個喼行山唔係唔得,一係就當減肥,一係就要洗少少錢,搵當地村民幫你手拓上山啦!所以就建議二位姑娘寄存係山下,比個膠袋佢地裝住貴重物品同隨身物品,咁我依位背包客當然唔關事,成車人等埋佢地搞埋一大輪後,再經過10-15既車程!就到達我今次要住同埋觀賞梯田既地方


平安莊寨門口

 

利申:桂林市同陽朔市都有車直達到龍勝架! 陽朔距離比桂林市遠,班次就唔多,我無記錯最尾個班1330會係陽朔市開!所以建議諗住搭大巴上龍勝既朋友要預早問定時間同班次!而我今次就係陽朔市既觀光服務處到買車票,出發前一晚姐係夜遊西街果時買定既,價錢110人仔啦!如果住桂林市既朋友價錢應該會再平d。

53 次查看0 則留言

Comments


bottom of page