top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 好心人上!拾玖]

上回講到我地搭車上龍勝有二位姑娘遇上小風波,而同時間都比我知道一d好實用既資料。

之後我一落下就到我遇上小風波啦!

當時仲未知驚 , 一路等一路影相 , 哈哈
平安莊寨入口

話說架旅遊巴只係山腳下放低左我係依個位,而我係需要再轉車由山下再上山既,但重點係班車係

「佛系接駁車」

緣份到佢先會出現,山下到山上全程3公里既路程曾經有諗過不停問自己用唔用雙腳行上山,但大熱天時再加背後既書包,我卻步左,我就決定企係車站等一等,等一個鐘都無車既,先用最壞打算!

行!上!山!

等左無耐,發覺身後有位伯伯,原來佢都係等上山既朋友!開頭我以為佢係當地人,就問佢幾點有會車上山啦!佢開頭答我45分鐘左右一班既,但唔知有無位上,咁我見有同路人一齊等!好啦!就決定等下啦。

等左無耐,就見到有架私家車經過,停低左,車窗就慢慢落下,見到有個姐姐仔問我地係未上山,佢可以載埋我地一程!

心諗太好啦!世界充滿著愛!

咁我同個伯伯同我朋友一齊上山啦!原來個姐姐係同佢男朋友一齊來旅遊,係龍勝售票處入口既巴士站遇到依位白牌車司機,再去到平安寨寨口就遇到我地同埋伯伯!最後我地就全部人一齊上佢架車!開始上山啦!

 

利申:龍勝風景區=收費入場郊野公園 佢入面有好多山,而佢地地方大到同時都區分左四個寨口出來,簡單來說姐係四條村啦!上集都有講過下,而平安寨口係四個寨口之中最近售票處入口既!所以姐姐佢地就打算行最近既山,而我就因為間酒店令同平而選擇住平安寨口既,而最多人住既就係金坑莊寨,因為果到多梯田同景點之餘,而且仲有條索道(香港簡稱纜車),係四個之中比較開發完善既旅遊區,所以果邊既酒店價格會比較貴。

當然,亦都有人會選擇stay幾日,用自架遊既形式來去完依四個寨口,睇埋佢地所有既景點啦! 一張門票就可以去哂四個莊寨。

50 次查看0 則留言

Comments


bottom of page