top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 我有無冷氣症後群 . 玖]

已更新:2018年6月14日


上回講到我食完啤酒魚後,行番酒店時經過左傳說中既西街。大鄉里一路行一路嘩嘩聲後,行下行下,好快就到我地將會住二晚既旅舍:

陽朔芒果·憶墅

其實依間旅舍距離西街商圈有10分鐘既路程,而且並唔係熱鬧中既市區入面,所以出出入入有少少唔方便,但正因為咁所以個區好寧靜!好似見到另一面既陽朔!

而我點解會選擇依間?係網上見到佢地裝修歐美式風格,客人評分又高,所以就無諗咁多book左先啦!事實上旅舍同相無咩特別大出入既,樓下lobby 私影一流!但唯一唔好既地方就係晚上佢竟然開暖氣

無錯!係暖氣!暖氣!暖氣!(太重要所以要講三次)

因為我feel到間房愈住愈熱,懷疑佢冷氣壞左,所以就打落去前台問啦!前台話原本佢地4月陽朔晚上都會好涼!擔心客人會冷親!所以佢地既中央冷氣較為暖氣!但較風位係其中一間旅客既房間,太夜唔想打擾人地休息!所以就話如果太熱就熄左部泠氣,開窗訓!

下!心諗:太不可思議吧

以我認知應該到單位數字以下既溫度先至要暖氣吧,香港人嘆慣大冷氣,所以除左深圳之外!整個桂林之旅總覺得冷氣不夠的....


最後,我都好乖乖咁聽佢話,依二晚都開窗訓,無再打電話到煩住前台佢地,唯有當依二晚排毒!

 

利申:桂林大勢力 - 芒果幫 由於我發現自己無影房間,所以同唔到大家分享我間房係點!但芒果幫其實係桂林市內係都算大規模既集團,你係出名既景點都會見到有芒果幫既縱影,例如酒吧,糖水鋪,CAFE,即沖手搖飲品店,同埋依間酒店旅舍,全部都係走文青風格為主!來到桂林大家可以去試埋其他喔!

22 次查看0 則留言

Comments


bottom of page