top of page
搜尋

[ 桂林遊 . 揀遊西街 . 捌 ]

已更新:2018年6月14日


上回講到我來到陽朔馬上就試下當地所謂世紀大名菜,「啤酒魚」。

食到滿肚腸肥之後...

哥累了,畢竟今日一早由深圳出發,周車勞頓左成日,加上又遇左咁多奇人奇事,我就決定番酒店休息啦!

在百度地圖帶領我地之下,我無意中就經過左傳說中既西街,港朱既我表示眼前見到既景象真係同我想像中一模一樣,人來人往,歌舞昇平,十分熱鬧!中間既湖景色十分令,加上有不定時既噴泉表演!直頭好似走左去中國另一個新角度!難以想像中國依家可以變成咁樣!

加上始終依到都係旅遊熱點,有好多新式建築同文青風格既店林立!完全係食中我既水,但我身後既包包太重,唔方便周圍行,所以就一路嘩嘩聲一路咁行番酒店啦!

西街夜景,當然名不虛傳!真心令!幾辛苦都值得去!

 

利申:新文創地區 - 「益田西街」

話哂西街都係陽朔自古以來既購物中心地方,我相信好多網友都會介紹一大堆西街既美食同歷史等等,我都唔多再講!但我想講新建成既「益田西街」都好值得大家餘留一點點時間入去行,佢都係西街入面其中一部份,由於係新發展地區,所以比較多文創野睇同私影既影相位玩!有空記得要去行下喔!

28 次查看0 則留言

Comments


bottom of page