top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 桂林山水斜咩袋大媽 . 拾壹]

已更新:2018年6月21日


上回講到我同旅行社負責人發生左件羅生門事件,好彩遇到好心前台姐姐幫忙後,我地可以好準時0815去到加油站等我地領隊呀!

等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!等呀等!...

DLLM,等左咁耐一直都唔見我地領隊同架車!

係短短20分鐘入面,心入面依句說話已經講左有十次以上!心諗琴晚佢都可以咁樣出爾反爾,咁我個團咪都可以出發既同時就係加油站到完結?

結果過左一陣,我見到有位帶上寫住桂林山水斜咩袋既中年情侶走到加油站!手上拎住同我地一模一樣既黃色既收據單!

唔洗問呀貴都知係我地同行既團友啦!

之後我就走上前同佢相認!原來佢地都一值打電話搵緊領隊,當場個心立即無咁驚,好快個領隊都覆左我地會遲少少到,咁我地就傾下大家係桂林做過咩。傾傾下先知原來:

佢地個團費比我地平好多!而且都係前一日報!

頂呀!所以去旅行真係咩都要講價呀。

好快傾下傾下領隊到啦!原來係一架大旅遊巴!一上車已姐坐滿左好多人一家大細,而且多數都係姥姥大媽,有位年青人上車令到全場焦點放落我身上!但同我想像中既7人車周圍遊有少少出入呀!幾經波折後我終於開始一整日既灕江行程啦!

29 次查看0 則留言

Comments


bottom of page