top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 深入聚龍譚 . 拾叁]

上回我就講左我灕江一日遊既行程你點同埋中伏既位係邊樹啦!而今次我要講既第一站就係

聚龍譚


深信好多人都知道由於桂林係屬於典型喀斯特地貌關係,所以桂林不但有好多小山丘,而且都有好多石灰岩洞!依d岩洞為左吸引遊客觀光,不但為不同形狀既岩石加添名字同故事,更加上五光十色既燈光效果,令話題度大大增加!桂林要數大型同出名既岩洞當然係銀子岩同國賓洞啦!佢地係比較出名多大型鐘乳石同規模較大既景點區。

而我今次去既依個聚龍譚,事前無聽過,更加旅遊書係完全無提過依個地方,再加上琴晚係酒店訓教前又無上網做定功課,所以事前對依個景點冇抱好大嘅期望會好令,而且仲覺得會中伏,入去之前既我係完全比負分依個景點。

但身為港燦未見過世面既我竟然又係睇到嘩嘩聲!

點解呢?

首先經過左售票處後,我地就會去到一個亭叫做「洗塵亭」,其實個導遊有講點解有個亭係到,但當時我就掛住影相,無好細心咁聽佢咩啦!我估大概都係潔淨心靈之類既野啦!

其實計我話潔淨心靈是假,等坐船入洞就真啦!

因為之後各位團友經過亭後就係到等船家泊架船埋來,點解會有船呢?因為我地整個聚龍譚既入口係條河來既,咁我地要坐船經過左河後,先可以開始慢慢步行上洞,觀賞岩石既景色啦!

整體來說會覺得好令好壯觀既,一條又一條鐘乳石尖尖長長,再諗下佢地既形成並非一朝一直嘅時,你就會覺得成件事好amazing...而且再加埋佢地所描述既故事,就會覺得成件事都幾得意!

結果我就唔經唔覺一個鐘左右整個聚龍譚探險就完成啦,之後我地向下一個景點出發!

 

利申:真心!你問我值唔值得去? 我覺得咁大個仔未見過鐘乳石!都值得去睇下既!但當然會想去銀子岩多d啦!

因為銀子岩既鐘乳石會比較大同壯觀,相比之下而聚龍潭只算小兒科!


但整個景點最尾我都滿意既:)

29 次查看0 則留言

Comments


bottom of page