top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 遊灕江初體驗!Start!拾貳]

已更新:2018年6月16日

上回就講到千辛萬苦終於搵到架旅遊大巴,上車後我地個遊灕江一日團正式開始!


 

其實我地一整日個行程係咁既:

  • -遠觀月亮山(山係令既)

  • -聚龍譚(比想像大好多,都正既)

  • -午餐自理(餐廳貴既,但勝在份量多)

  • -遊古塞(伏L到覺得自己係到浪費時間)

  • -坐竹䇝遊灕江(100滿分)

  • -興坪古鎮(100大滿貫)

  • -回陽朔加油站解散

 

真心!成個行程100分滿分!我都會比70分既,而另外果30分差在我想去既地方去唔到同帶我地去食果間餐廳太貴啦吧!


最滿意當然係遊灕江啦,而最伏就係果個古塞!擺明人做出來既購物點!仲放左都幾耐既時間係到!聽個姐姐吹水話銀器幾好用幾好用吹左成個鐘!好在佢地無迫人買野,

都算不幸之外中既大幸!


 

利申:咁我就放下我參加依個團當時影既相啦


45 次查看0 則留言

Comments


bottom of page