top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 重頭戲來喔!坐竹筏遊灕江。拾伍 ]

上回講到我去左個唔出名XX城寨,擺明就掛羊頭賣狗肉,以城寨之名賣銀器為實。

去完依d地方探險之後,咁我地團既車就開往興坪

遊灕江啦!

咁我地就選擇坐竹筏遊江,一架竹筏可以坐4個人。竹筏既路線係比較短,但勝在人少少可以鐘意點就點同埋離海水比較近,比較親近大自然同刺激d! 而當我坐上船後,莫名興奮既感覺立即沖出來,終於遊覽到最著名既桂林山水景色,我部手機同相機完全機不離手,只係想完汁完味咁拍攝我坐竹筏時所見到既每一個景象!真係好令而且好感動!

感動既係覺得站在山腳下,人真係好渺小,大自然真係好偉大,佢有時好似天使咁,創造一D美景比人類,同時間佢都係魔鬼,用佢既威力摧滅人類所建造既一切。所以更加要學習如何保護環境,與大自然好好相處。

唔講咁多,用照片說明一切吧!



 

利申:灕江小智識 整條灕江全長83公里!由桂林上船到興坪落船全長大約4.5小時,遊灕江當然分段收費啦!路程愈長收費當然愈貴。


而基本上遊灕江除左坐竹筏外,坐遊輪都係一個唔錯既選擇!遊輪有平有貴,貴起上來可以去到一千蚊人仔不!豪起上來可以係船上一路食自助餐一路睇景都得!亦都有平價既,但當然服務就無咁好啦!而遊輪既好處係路程比竹筏長好多!同埋比較安全,所以岩小朋友同一大班老老!

要注意既係遊輪遊灕江只係得one-way!!唔會有桂林興坪,興坪桂林既來回程架!一來水流問題!二來就係時間問題啦!

29 次查看0 則留言

Comments


bottom of page