top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 陽朔山水甲桂林 . 陸]

已更新:2018年6月14日


上回講到我有少少被騙成份既情況下去終於去到陽朔!

自古以來教科書都教:「桂林山水甲天下。」

下一句便正正是「陽朔山水甲桂林」,深信一定有好多港朱朱同我一樣,只識上一句而未必知下一句對聯。哈哈!其實我都係要去桂林旅遊做功課先知既袐密啦!

咁我成日講陽朔陽朔,又話佢山水勁過桂林,究竟佢係咩地方來既?

簡單來說遊桂林既朋友除左係桂林市區玩之外,一定會去埋陽朔依個城市玩。

因為依個城市好近灕江主要景點,同埋有一個自古以來都好熱鬧既購物大道,西街

所以去桂林旅遊既朋友一定會去埋陽朔觀光觀光一下!

姐係好似你去台北會落埋台南順便行埋逢甲夜市既原理差唔多!

而當我一到陽朔落車後,陽朔山水甲桂林依句真係當之無愧,一個個小山岳包圍住整個城市!再加上我地去旅行時煙雨微霧,直頭好似覺得自己走進入仙境咁,所以一落車就不停手機食先,拍照留念!

廢話唔多講,睇相吧!

38 次查看0 則留言

Comentários


bottom of page