top of page
搜尋
  • 作家相片ryokojasontsui

[桂林遊 . 頂!又係你地既! . 伍]

已更新:2018年6月9日


上回講到我避過左一群白牌車黨,成功坐99號巴士去桂林市區 經過一位好心的伯伯提點落車後,眼前就係桂林市區巴士轉車站 一落車就聽到有人叫

「20塊去陽朔!立即有車!」

因為網上既人都話由桂林市區去陽朔要50蚊人仔左右,但貪心既我一聽到比原本平左30蚊咁多 加上一落車就落住大雨又唔想周圍搵

所以最後決定幫襯個叔叔啦,我開頭以為佢就帶我地去上車 點知行左九曲十三彎之後

原來條友係當地旅行社既職員!


佢帶左我地入去舖頭坐,一坐底入面有二個女人

就開始問我地之後既行程會點,有無興趣打算JOIN佢地既一日團!?

心諗:仆街啦!我一出火車站已經辛苦地避過一劫

點知來到市區車站都仲有依D人劏我地D窮L旅客

但之後佢地見我有想走既意慾,個叔叔就講左一句 「如果你們報我的團,你們現在去陽朔的車資免費!」

心諗:「好抵呀!咁就差唔多」 原先我都諗住去到陽朔住既酒店先報佢地搞既Local tour ,但一見到佢地出咁大誠意

咁我就開始聽佢地介紹同講左我想去既地方,最後左傾右傾,我都報左佢地一日團!

誠惠265蚊人仔!

明早會係酒店樓下接我地!而佢都真係FREE左程去陽朔班車比我地!但就不是說好的立即開,而是等齊人坐得7788先開車,結果等左足足有45分鐘,加上佢又開下停下,周圍上落客,結果原本一個鐘左右既車程,最後用左3個多小時,我地傍晚終於到了陽朔。

中國人做生意真係無奇不有,真係嬲佢唔落!又唔可以話佢岩哂,唯有當上寶貴既一課!

 

利申:人少少遊灕江還是JOIN LOCAL TOUR比較好

其實我既行程其中一日就係諗住遊灕江,而遊客去灕江多數都係報當地旅行社!一來跟團比較平,二來地方比較偏遠,旅遊車接送會方便好多!當然如果係一大班朋友諗住去遊灕江既話,租車自架遊係一個唔錯選擇,除左更free之外,但慳番好多錢tim !

35 次查看0 則留言

Comments


bottom of page